marți, 23 iunie 2009

OPINIA DVS. CONTEAZA !















Cand dvs. sunteti multumiti, noi suntem fericiti!
Asa ajung hainutele noastre la dvs.!
Diana N. :
toruxandra.lache@gmail.com
date:Mon, Jun 15, 2009 at 12:31 AM
subject:comanda
AM DESCOPERIT RECENT DULAPIORUL CU MINUNATII. IMI PLACE PREZENTAREA, CALITATEA PRODUSELOR. DORESC SA COMAND:
COD 2828/282, PORTOFEL DIN PIELE, 17,99 LEI
COD 2828/197, PAPUCEI VARA, 9,99 LEI
SUNT BUCUROASA CA SUNT NOI SI LA UN PRET ATAT DE FRUMOS. SUNT SCUTITA DE TAXE POSTALE? FRUMUSETILE LE PUTETI TRIMITE LA N. DIANA, str............... VA MULTUMESC MULT. O SEARA FRUMOASA

from:n. diana
toruxandra.lache@gmail.com
date:Mon, Jun 22, 2009 at 3:25 PM
subject:multumiri
DOMNA RUXANDRA, VA MULTUMESC. AM ACHITAT ASTAZI COLETUL. PAPUCEII SUNT SUPERBI, IMI VIN PERFECT. PORTMONEUL ESTE DE CALITATE. VOI MAI COMANDA PRODUSE. VA DORESC O ZI FRUMOASA. Diana N.

Ildiko I. :
to LACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
date:Tue, Jun 16, 2009 at 7:02 PM
subject: Re:Colet primit!Colet ridicat!
hello!intr-adevar nu-mi pare rau pentru alegerea facuta...este f.frumoasa rochita iti multumesc si sper sa ne auzim in curand!o zi cat mai placuta cu drag I.I.

Irina L. :

toLACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
date:Sat, Jun 20, 2009 at 12:56 PM
subject Re: Confirmare comanda - mailed-by yahoo.com
Buna Ruxandra!
Tocmai am ridicat rochita si vreau sa zic ca am ramas impresionata atat de starea si frumusetea rochitei, cat si de modul atent de impachetare si etichetare! Foarte dragut, te felicit pentru seriozitate si iti multumesc mult ca ai ales sa mi-o trimiti mie! Imi vine ca turnata Weekend minunat , spor la postari si vanzari in continuare!
Cu drag, Irina

O Doamna foarte draga magazinului nostru:
from Prof. Victoria C.
to LACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
date: Wed, Jun 24, 2009 at 12:56 PM
Am primit coletul. Multumesc mult de tot. Am sa va raman datoare pt bunatate. Sper sa mai povestim, ca eu nu intru prin magazine. Sunt un pic de moda veche, stil clasic, de aceea mi se potriveste vintage, dar, ador vintageul in general. Cu mii de multumiri, Victoria

from Aida P:
to LACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
date:Wed, Jun 24, 2009 at 6:34 PM
buna ruxandra. ce nume frumos...am primit coletul si am avut placuta surpriza sa constat ca ce spui aceea si faci: vinzi marfa de calitate. ma bucur si te felicit (pe tine si pe cei care te ajuta).atat rochita "Vogue" cat si fusta "Zungor Collection" sunt foarte dragute ca si croiala, materiale si stare. te felicit si pentru faptul ca pe blog dai niste dimensiuni corecte ceea ce a facut ca hainutele sa imi vina ca turnate.te asigur ca ori de cate ori voi descoperi ceva care sa imi placa din magazinul tau (acum il voi studia cu mare atentie pentru ca merita) voi comanda fara grija. inca o data FELICITARI si sa ai cat mai multi clienti seriosi! te pup, aida p.

from Georgi:
toruxandra.lache@gmail.com
date:Tue, Jun 30, 2009 at 9:02 PM
subject:Felicitari
Buna,
Am revenit si eu cu multumiri legate de produsele livrate. Sunt pe masura asteptarilor, drept urmare o sa comand in continuare cu incredere. E lucru mare.
Bafta si numai bine,
Georgiana

from Madalina F.
toruxandra.lache@gmail.com
date:Tue, Jun 30, 2009 at 7:19 PM
subject:multumesc pentru curele
Buna seara, Voiam sa anunt ca in aceasta seara au ajuns cele patru curele la mine si ca m-a impresionat in mod deosebit modul de prezentare. Si chiar daca la una am dubii ca este din piele naturala, per total sunt bucuroasa de achizitie. Cu multumiri, Madalina F.

Madalina F.
catre             ruxandra.lache@gmail.com
data             14 iulie 2009, 18:28
subiect         multumesc mult pentru curele
Buna ziua, Vreau sa multumesc in mod deosebit pentru minunatele curele (plus esarfa) care au ajuns astazi la Bucuresti si care au si poposit in dulapul meu. Asa cum (deja :)) ma asteptam, sunt nu doar frumoase, ci si de calitate si nu pot decat sa ma felicit ca le-am comandat. In acelasi timp, raman recunoscatoare pentru ca le-ati postat si pentru ca mi le-ati trimis atat de prompt! Inca o data, multumesc si va felicit si pentru nota excelenta de la licenta (a fost in domeniul tehnic, nu?).Cu prietenie, Madalina

de la                  Happy B.
către                  LACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
data                  17 iulie 2009, 01:18

Buna seara !Am ridicat astazi coletul, a ajuns chiar mai devreme decat ma asteptam ! Am primit o cutie maaare si eram asa de curioasa ca-mi venea s-o deschid acolo ,la oficiul postal . M-am abtinut si am rezistat pana acasa..am deschis-o si ...surpriza..staim deja ca totul va fi aranjat frumos,insa..nu ma asteptam sa fie impecabil...fiecare rochita in punguta ei,lipita, cu eticheta, curata,calcata,parfumata ...Va multumesc mult ! O sa -mi faceti cu siguranta vara mai frumoasa ! Precum m-ati atentionat ,fustele imi sunt mici,dar le voi modifica la croitor .Voi reveni cu un nou email cat de curand . pentru curele si gentuta .Inca o data multumesc mult !!!!

                           Rodica S.
către                    LACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
data                     9 noiembrie 2009, 13:28
subiect                 Re: pantofii mov+botine negre cu toc metalic

Am primit frumosii pantofiori, raman o fana a siteului Dvs, tinem legatura, multumesc mult si toate cele bune :-)

                         CORINA S.
catre                  ruxandra.lache@gmail.com
data                   2 februarie 2010, 19:21
subiect               Multumiri

Buna seara ,vreau sa va multumesc pentru produsele trimise ,pentru grija cu care au fost amabalate , parfumate si pentru promptitudine .Sunt sigura ca voi mai reveni sa comand de la dumneavoastra.

                            Raluca V:
catre                    ruxandra.lache@gmail.com
data                     17 februarie 2010, 19:52

Am primit coletul. Sincera sa fiu, stiti sa va pastrati clientela fidela . Multumesc mult!

                            Simona B :
data                     18 martie 2010, 19:03
subiect                 multumiri
Salut Ruxandra,
Azi cand m-am trezit am fost sa verific cutia postala si primisem avizul. Am dat repede fuga la posta si am ridicat coletul. Sunt foarte multumita, arata f bine cizmele si imi vin ca turnate. Nu imi sunt nici mari nici mici, numai bune. :) Iti multumesc pentru seriozitate si amabilitate. Voi reveni cu drag.Un weekend minunat!

de la                         Mara N :
către                         LACHE Ruxandra <ruxandra.lache@gmail.com>
data                         15 martie 2010, 13:50
subiect                      totul e OK

Buna ziua.Am venit de la posta foarte nerabdatoare cu pachetul in mana;l-am desfacut,totul e OK,calcat,parfumat.Le-am probat,bluzita,este un piculet mare,dar am o vecina croitoreasa pe palier,rochia imi este un pic fixa,dar esteun motiv. ca sa mai dau jos 2-3 kg,iar fusta e superba,imi este perfecta.Am cautat vara trecuta in tot Brasovul,asa gen de fusta,dar nu am gasit.Totul ,e ok.Am sa urmaresc mereu blogul acesta.L-am aratat si la prietene.Multumesc foarte mult.O sa mai colaboram.O zi frumoasa,va doresc.Sau abonati-ma la postari noi,ca sa stiu cand sunt noutati.

de la             ROXANA S.
catre              ruxandra.lache@gmail.com
data               23 septembrie 2010, 18:30
subiect           comanda


Buna,
Am primit azi lucrurile comadate.Sunt super de multumita si imi vin perfect. Intr-adevar sunt asa cum le-ai descris .

Multumesc si sper sa tinem legatura si in continuare.

O seara frumoasa,
Roxana



de la               Carla P
catre               ruxandra.lache@gmail.com
data                28 septembrie 2010, 09:36







Am primit comanda. Sunt foarte multumita de calitatea produselor.
Carla P. va recomanda cu caldura. 

Georgiana

către             ruxandra.lache@gmail.com
data              11 octombrie 2010, 17:34
subiect         Colet ridicat!!

 Buna,
 Azi am reusit sa ajung la posta pentru a ridica coletul si am fost foarte incantata la vederea produselor. Iti multumesc mult si-ti urez succes in aceasta afacere.

O zi buna!
Georgiana


de la               Marcela B.
catre               Lache Ruxandra
data                 25 octombrie 2010, 19:01
subiect            Re:

Au ajuns sabotii.Nu cred ca sint nr 38 dar oricum nu conteaza pentru ca sint draguti si-mi sint buni..Multumesc :)

de la              Liliana G.
catre              ruxandra.lache@gmail.com
data               21 mai 2011, 09:15

Buna ziua d-na Ruxandra
Fiica mea a ridicat astazi pantofii, sunt superbi. Va multumim foarte frumos si ne cerem scuze pentru inciddentul care s-a produs in trecut si pentru ca ne-ati acordat toata increderea. Am dori sa stim daca in urmatoarele zile mai postati pe site si alte curele. Va doresc o zi minunata.
Liliana


de la               DINU C.
catre              ruxandra.lache@gmail.com
data               13 mai, 20:02
subiect            Re: Buna....



am ridicat astazi coletul...geanta este minunata...va multumesc si astept cu nerabdare produse noi si la fel de incantatoare...week-end placut!


de la                 Livia  M.
catre                 ruxandra.lache@gmail.com
data                  13 mai 2011, 15:58
subiect              colet primit




draga Ruxandra,

primit pachetel, multumesc mult! si, trebuie sa ma aliniez si eu opiniei generale: fotografiile produselor nu spun nici macar 1% din frumusetea lor, chiar daca ma refer numai la minunatele fustite si esarfe pe care le-am comandat eu. sau rochita, care este o poezie:)

ramanem in legatura cu siguranta!

sa imi spui te rog care este locul favorit din care sa comand, blogul sau unul dintre magazine?

thanks and hugs,



de la                 alice
catre                 ruxandra.lache@gmail.com
data                  10 aprilie 2011, 21:05
subiect              Buna seara


Am primit hainele, imi plac...o seara buna...M. Alice din Bacau


From:    Fragile G.


To:

Buna ziua !
Am primit cele trei articole si vreau sa va multumesc frumos .:) Sunt foarte multumita.Cu siguranta va voi mai vizita .

O zi faina va doresc!



de laNora C.
cătreLACHE Ruxandra
data4 iunie 2011, 00:04
subiectRe: comanda





Am ridicat cizmele imediat ce au sosit, am uitat sa va mai scriu, sunt superbe si imi vin perfect, va multumesc mult!
Succes in toate!


Un comentariu:

  1. Am primit comanda. Sunt foarte multumita de calitatea produselor.
    Carla P. va recomanda cu caldura.

    RăspundețiȘtergere